Collaret de plata motius Luah

135 € 65 € (-51%)

3 pagaments de 21,67 €

klarna

Lliurament al dia (Des de 8,95 €)
Lliurament al dia (Des de 8,95 €)
Detalls de producte
La superfície i la textura única i irregular de la lluna inspira la col·lecció Luah i aquest collaret de plata de primera llei amb icònics motius com l'ós, el cor o la lluna, junts per a crear la millor sinergia.
Ref. 111362500
Collaret TOUS Luah de plata de primera llei amb tres motius (ós, lluna i cor) de 8-10mm en cadena amb diferents anelles. Longitud del collaret: 45cm, amb anella a 42 cm. Tècnica de producció: Fosa.
    • Plata de primera llei
      • Contrast 925/000
      • Pes 7.543 g

Informació general

  • Col·lecció Luah
  • Tècnica de fabricació Microfosa
Luah
Sobre la colleció

Joies inspirades en les siluetes orgàniques i amb volum, pròpies de la naturalesa més diminuta, i en els paisatges més majestuosos i abruptes. Peces versàtils en plata i bany d'or de 18 ct sobre plata d’aspecte erosionat i combinacions metàl·liques que recorden la superfície lunar i transmeten bona energia.