Solitario de oro blanco con diamante TOUS ATELIER

2.700 €

3 pagaments de 900,00 €

klarna

TALLES Guia de tallers d'anells
Seleccionar talla
Lliurament al dia (Des de 8,95 €)
Lliurament al dia (Des de 8,95 €)
Detalls de producte
Las luces de la ciudad al anochecer han inspirado esta colección que combina oro amarillo y blanco con diamantes, evocando la dualidad de la vida nocturna urbana.
Ref. c1004172212
Solitario TOUS ATELIER de la colección Diamonds de oro blanco de 18 kt con diamantes talla brillante. Peso total de los diamantes: 0,50 ct. Calidad del diamante: H/SI.
    • Or de 18 ct
      • Pes 4.56 g
    • Diamant
      • Quantitat 1
      • Pes 0.5 ct

Informació general

  • model
  • Col·lecció TOUS ATELIER
TOUS ATELIER
Sobre la colleció

Amb més de cent anys d’història creant joies amb emoció, aquesta és l’expressió més exclusiva de l’univers TOUS. Cada peça està creada amb tècniques artesanals i dissenyada per a perdurar i elevar la teva personalitat. És la joieria que es queda amb tu. No només per la seva essència, sinó per com es fon amb el teu estil: t’il·lumina, t’eleva i afegeix caràcter a cada un dels teus moviments.