Rellotge analògic amb braçalet d´acer i caixa d´acer IPG daurat TOUS Hold Oval

249 €

3 pagaments de 83,00 €

klarna

Material
Rellotge analògic amb braçalet d´acer i caixa d´acer IPG daurat TOUS Hold Oval
249 €
Rellotge analògic amb braçalet d'acer IP negre i caixa d'acer IPRG rosat TOUS Hold Oval
269 €
Lliurament al dia (Des de 8,95 €)
249 €
Material
Rellotge analògic amb braçalet d´acer i caixa d´acer IPG daurat TOUS Hold Oval
249 €
Rellotge analògic amb braçalet d'acer IP negre i caixa d'acer IPRG rosat TOUS Hold Oval
269 €
Lliurament al dia (Des de 8,95 €)
Detalls de producte
Dos pilars fonamentals de la nostra marca s'uneixen a una col·lecció que és tota una declaració d'intencions. Hold i malla milanesa van de la mà en aquesta col·lecció per oferir un rellotge únic. A més pots personalitzar el teu estil afegint el teu 'charm' favorit a l'anella oval de 'Hold'. Un rellotge, infinites combinacions.
Ref. 3000131900
Rellotge analògic TOUS Hold Oval amb braçalet malla d´acer inoxidable i caixa d´acer IPG daurat. Esfera metall de llautó. Dimensions: 18 mm x 28,5 mm. Funcions: hora i minuts. Impermeable a 3 ATM. Bateria: 1,55V Oxid de plata SR521SW/0,2 grams. Calibre: MIYOTA 5Y20. Vidre mineral pla ovalat. Moviment analògic de quars japonès. Tancament de joieria.

Informació general

  • Material de la polsera Corretja d’acer inoxidable IP daurat
  • Material de la caixa Caixa d’acer inoxidable IP daurat
  • Propietats de la caixa Resistent a l’aigua fins a 3 ATM
  • Tipus de pantalla Vidre mineral
  • Funcions Funcions: hora i minuts
  • Moviments Moviment de quars analògic
  • Tanca de la polsera Tanca de joieria
  • Col·lecció Hold
Hold
Sobre la colleció

La innovació joiera ha inspirat TOUS HOLD, una col·lecció que anima a dissenyar joies úniques, com si es tractés d’un joc. Gràcies a l’enginyós treball dels nostres experts joiers, HOLD introdueix un sistema d’anelles que s’entrellacen, generen joies exclusives i carregades de personalitat. La col·lecció consta d’anelles de diferents formes i acabats diferents, elaborades a partir de metalls preciosos, com ara or de 18 ct, plata de primera llei i plata dark silver. A més, s’inclouen peces de plata banyades en diferents tonalitats, per afegir un toc vibrant a la col·lecció. Finalment, completen la selecció una varietat de cadenes de baules, ideals per compondre les teves pròpies polseres, collarets i pendents. Amb HOLD, cada joia es transforma en una completament de nova amb un sol clic. Les possibilitats són infinites, crear una joia plena de significat només depèn de tu. Descobreix totes les peces de la col·lecció i expressa la teva creativitat mentre les col·lecciones!